پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

جعبه کف خواب گالوانیزه در ابعاد مختلف با بدنه محکم

جعبه کف خواب گالوانیزه در ابعاد مختلف با بدنه محکم

جعبه کف خواب گالوانیزه

Floor box trunking

جعبه کف خواب گالوانیزه از ورق گالوانیزه گرم به همراه درب استیل تولید می گردد. جعبه کف خواب بصورت چهار ماژول تولید می گردد. از کاربری جعبه کف خواب گالوانیزه می توان به استفاده در کف جهت کار گذاشتن پریز برق شبکه و تلفن در پروژه های صنعتی اداری ، کارخانجات و محیط هایی که جهت جلوگیری از کابل کشی در کف و دیواره ها از جعبه کف خواب گالوانیزه استفاده میشود.

جهت تولید جعبه کف خواب از ورق گالوانیزه گرم و سرد و  در ضخامت های 1.5 میل الی 2 میل استفاده می شود.

شرکت کاسپین پایپ تولید کننده انواع جعبه کف خواب و اتصالات مربوطه در سایزها و ضخامت های مختلف ، توانایی تولید جعبه گالوانیزه را در ابعاد سفارشی را نیز دارا می باشد.

اتصالات جعبه کف خواب گالوانیزه به ترانکینگ کف خواب وصل می گردد.

هنگامی که می خواهیم جعبه کف خواب را انتخاب می کنیم می بایست اندازه عرض و ارتفاع کف خواب در محاسبات جهت کار گذاشتن در کف و سرامیک را در نظر بگیریم.

جعبه کف خواب در عرض های 22در 22 سانت و ارتفاع 8 سانت تولید می گردد.در انواع درب استیل براق و درب آلومینیومی آج دار تولید می گردد.

جعبه کف خواب گالوانیزه

در چه محیط هایی می‌تواند از جعبه کف خواب گالوانیزه استفاده کرد؟

دسترسی به جریان برق در هر محیط بسته ای بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر احساس می‌کنید دسترسی به پریزهای دیواری در فضاهای با مساحت بالا برای افراد مقدور نیست در صورت مهیا بودن شرایط ناحیه کف به راحتی میتوان از جعبه کف خواب گالوانیزه استفاده کرد.

برخی از مدل های آن به گونه ای طراحی شده اند که تنش های محیطی قادر به آسیب رساندن به ساختار داخلی آن‌ها نیستند. این باکس‌ها می‌توانند در کتابخانه‌ها، محیط های دانشگاهی، فضای آموزشی، مراکز کاری مختلف، نمایشگاه‌ها، غرفه‌ها، سالن های سینما، محیط های حمل و نقل شهری، فرودگاه‌ها، فضاهای عمومی نظیر هتل‌ها و دیگر محیط‌ها استفاده شوند.

امروزه کاربردهای این محصول به قدری گسترده است که طراحان توانستند مدل های جدیدی از این محصولات را تولید کنند تا افراد با بالاترین سطح امنیت بتوانند جعبه پریز گالوانیزه را با رعایت اصول در محیط خود در کف سازه نصب کنند. در چنین شرایطی است که میتوان بهترین بهره برداری را از آنها داشت. پس می‌توانیم به این نتیجه برسیم که در محیط های با مساحت بالا و عدم دسترسی به جریان برق باکس‌ها بهترین کارایی را خواهند داشت.

چرا از متریال فولادی برای ساخت بدنه جعبه کف خواب گالوانیزه استفاده می‌شود؟

چرا از متریال فولادی برای ساخت بدنه جعبه کف خواب گالوانیزه استفاده می‌شود؟

اگر در محیط های بسته کاری به کف سازه دقت داشته باشید ممکن است تعدادی از انواع جعبه کف خواب گالوانیزه را ببینید. همانطور که میدانید کف سازه متحمل تنش های بسیار زیادی است. نه تنها عوامل انسانی بلکه حتی تجهیزات ماشینی مختلف نیز دائما در حال رفت و آمد هستند. بنابراین جعبه خواب باید بتواند در چنین شرایط سختی دوام بیاورد. به همین دلیل شرکت های تولید کننده سعی میکنند از فولاد گالوانیزه برای ساخت چنین باکس هایی استفاده کنند. البته در مواردی از استنلس استیل نیز در فرایند تولید جعبه کف خواب برق استیل استفاده می‌شود که دارای درب استیل هستند. نه تنها دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند حتی یک محدوده بسیار زیادی می‌تواند نیروی وزن حاصل از شرایط پیرامون را دریافت و ساختار خود را نیز حفظ کند. به همین دلیل هیچ گاه جهت ساخت جعبه کف خواب گالوانیزه از متریال های بی کیفیت و با ساختار سست استفاده نمی‌شود. چرا که در صورت بروز آسیب به ساختار درونی مانند ماژول‌ها‌ها و دیگر اجزا نیز آسیب پذیر خواهند بود.

چه ابعاد و سایزی برای جعبه کف خواب برق انتخاب می‌شود؟

انتخاب سایز مناسب برای جعبه کف خواب گالوانیزه بسیار اهمیت دارد. در واقع شما باید ببینید به چه تعداد از ماژول‌های برقی احتیاج دارید. البته افزایش تعداد ماژول‌ها هیچ مشکلی را به وجود نمی‌آورد. چرا که شما ممکن است از اکثر آنها استفاده کنید. حال اگر سایز باکس کاهش پیدا کند به همان نسبت می‌توانید از ماژول‌های کمتری نیز در داخل باکس نصب کنید. در مجموع در صورت داشتن یک فرایند زیرسازی اساسی و ایجاد شبکه‌های ترانکینگ می‌توان از چندین جعبه کف خواب در فواصل مناسب نسبت به یکدیگر استفاده کرد. همه چیز بستگی به نوع شبکه مشتمل بر ترانکینگ و کابل‌های برق در کف سازه دارد. به این صورت که این جعبه‌های کف خواب حتماً باید در مسیر ترانکیک‌ها نصب شوند و بتوان کابل‌های برق را به سمت این باکس‌ها هدایت کرد. در غیر این صورت این جعبه‌ها به تنهایی قابلیت استفاده ندارند.

امنیت بالای ماژول‌های داخلی جعبه کف خواب گالوانیزه

امنیت بالای ماژول‌های داخلی جعبه کف خواب گالوانیزه

ماژول‌هایی که در داخل جعبه تقسیم گالوانیزه هستند به دلیل ویژگی‌های این باکس در امنیت کامل می‌باشند. متریال فلزی شرایطی را فراهم می‌کند تا بروز ضربه، اعمال نیرو و فشار هیچ نقطه تماسی با ماژول‌های داخلی نداشته باشند. همانطور که می‌دانید پریزهایی که در داخل باکس هستند معمولا از متریال پلیمری به نسبت خشک ساخته شدند که هرگونه ضربه باعث خرد شدگی آنها می‌شود.

البته تنها پریزها در داخل این باکس‌ها کار گذاشته نمی‌شوند. چرا که می‌توان حتی از ماژول‌های به شکل سوکت ارتباطی نیز استفاده کرد. این سوکت‌ها غالباً در سیستم های شبکه‌ای کاربرد دارند. از طرفی تنها بدنه فلزی این باکس‌ها مزیت آنها نیست. چرا که امتیازات دیگری نیز دارند به این صورت که درب آنها به صورت مهروموم شده است. گرد و غبار و سیالات همچنین رطوبت امکان نفوذ به داخل باکس و تماس با ماژول‌ها و اتصالات آنها را ندارند. این درب‌های مهروموم شده به صورت یک عایق نیز طراحی می‌شوند. جعبه کف خواب گالوانیزه به دلیل داشتن پایه‌های فلزی مقاوم به خوبی روی ترانکینگ‌ها سوار می‌شوند و کاملاً پایدار خواهند بود.

نصب باکس‌های کف خواب به صورت توکار

نکته بسیار مهم و که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم نصب این باکس‌ها به صورت توکار است. ما نمی‌توانیم جعبه کف خواب گالوانیزه را خارج از ساختار شبکه‌ای ترانکینگ‌ها نصب کنیم. از طرفی نمی‌توان به شکل آزادانه بر روی کار نیز قرار بگیرند. طراحی آنها به شکلی است که شما می‌توانید آنها را در بافت داخلی سازه قرار دهید و فقط درب خارجی آنها با محیط پیرامون تماس داشته باشد. فقط کافی است که درب آن را باز کنید و از ماژول‌ها استفاده و مجدداً درب را برای حفظ امنیت اجزای داخلی باکس ببندید.

نصب باکس‌های کف خواب در بسترهای کاذب

نصب باکس‌های کف خواب در بسترهای کاذب

بسترهای کاذب سطوحی هستند که می‌توانند انعطاف پذیری بالایی در جهت نصب تجهیزات مختلف در بخش زیرین داشته باشند. به همین دلیل شما می‌توانید در داخل سطوح کف کاذب یک شبکه پیچیده از ترانکینگ‌های کف را نصب کنید. به همین دلیل نیاز اساسی به جعبه کف خواب گالوانیزه خواهید داشت. از طرفی می‌توانیم پریز کف خواب استیل را در داخل بافت سازه که کاملاً سخت و صلب هستند نیز قرار دهیم. در آن صورت نوع کابل کشی متفاوت خواهد بود و از ترانکینگ‌ها به دلیل داشتن ساختار تخت و مستطیلی نمی توان استفاده کرد. چرا که هیچ نوع فضایی برای نصب آنها وجود ندارد.

پارامترهای مهم در انتخاب جعبه کف خواب

  • عرض جعبه کف خواب به سانتیمتر یا میلیمتر
  • ارتفاع جعبه کف خواب به سانتی متر یا میلیمتر
  • طول جعبه کف خواب به سانتیمتر
  • ضخامت ورق جعبه کف خواب
  • نوع درب استیل یا آلومینیومی

جهت اتصالات جعبه کف خواب به همدیگر و کانال کشی کابل نیاز به اتصالات مختلفی می باشد که در زیر به برخی از اونها اشاره می شود. همچنین جهت نصب جعبه به هم از رابط جعبه استفاده می شود که به وسیله آنها می توان ترانیکینگ ها را به هم اتصال داد .

از مهمترین و پرمصرف ترین اتصالات جعبه کف خواب می تواند به چهارراهی جعبه ، سه راهی جعبه ، جعبه کف خواب ، مسدود کننده جعبه ، قطعه اتصال دهنده جعبه و  پیچ و مهره کله قارچی اشاره نمود.

خرید با کیفیت‌ترین باکس برق از شرکت پتروکاسپین

باکس‌های کف خواب برق با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه در شرکت پتروکاسپین به فروش می‌رسند. شما می‌توانید قطعات مکمل دیگر همچون ترانکینگ‌های گالوانیزه را نیز از این شرکت خریداری کنید. این شرکت به عنوان تولید کننده تجهیزات و لوازم پشتیبانی کابل و همچنین انواع سینی‌ها و نردبان‌های کابل پاسخگوی کامل به پروژه‌های عظیم کابل کشی در محیط‌های صنعتی و تجاری خواهد بود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی همچنین کسب مشاوره کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵

 

مقالات


اطلاعات تماس