پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

سینی کابل گالوانیزه سرد

سینی کابل گالوانیزه سرد

سینی کابل گالوانیزه سرد

 Cold Galvanized cable tray

سینی کابل گالوانیزه سرد از ورق فولادی گالوانیزه سرد  تولید می شود ، که با توجه به مقاوم بودن در مقابل زنگ زدگی و رطوبت و همچنین محیط های شرجی گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در سیستم های کابل کشی کارخانجات صنایع مختلف ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، و نیروگاهی و دارویی و شیمیایی می باشد.

جهت پانچ سینی کابل گالوانیزه سرد از دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی با عرض دو متر استفاده و جهت خمکاری سینی کابل از دستگاه نیمه اتوماتیک خم استفاده می شود. سینی کابل های کاسپین پایپ پس از تولید به وسیله تسمه بر روی پالت های چوبی قابل حمل توسط لیفتراک نصب می گردد.

جهت تولید سینی کابل گالوانیزه از ورق گالوانیزه سرد در ضخامت های 0.8 میل الی 2.5 میلیمتر استفاده می شود . که در انواع پانچ دار و بدون پانچ تولید می گردد.

شرکت کاسپین پایپ تولید کننده انواع سینی کابل های گالوانیزه سرد در سایزهای و ضخامت های مختلف ، توانایی تولید سینی کابل را در ابعاد های مختلف و طبق نقشه سفارشی را نیز دارا می باشد.

سینی کابل گالوانیزه سرد

نحوه انتخاب سینی کابل گالوانیزه سرد

جهت انتخاب بهتر سینی کابل گالوانیزه می بایست حجم کلی کابل ها مشخص گردد. مثلا جهت 7 عدد کابلی که قطر هر کدام 2 سانتیمتر است و در کنار هم در کف سینی قرار می گیرد می توان از سینی کابل با عرض 15 سانتیمتر یا عرض 20 سانتیمتر استفاده نمود.

سینی کابل گالوانیزه در عرض های 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 30 ، 40 ، 50 و 60 سانتیمتر و در ارتفاع های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 و 15 سانت و در شاخه های 2 و 3 متری تولید می گردد. معمولا می توان در سفارش سینی کابل های درب دار جهت کاهش هزینه خرید ، درب سینی کابل را از ورق نازک تر از خود سینی انتخاب نمود .

برای مثال در زمان سفارش سینی کابل گالوانیزه عرض 50 ضخامت 1.5 میلیمتر می توان درب را با ورق ضخامت 1.25 میلیمتر انتخاب شود. در سینی های درب دار می توان درب را به وسیله کلمپ کمربندی و یا پیچ و مهره به خود سینی محکم نمود.

جدول ابعاد و وزن سینی کابل گالوانیزه کاسپین
عرض سینی کابل گالوانیزه سرد ضخامت ورق سینی کابل گالوانیزه طول سینی کابل گالوانیزه ارتفاع سینی کابل گالوانیزه وزن هر متر سینی کابل گالوانیزه وزن هر متر درب سینی کابل گالوانیزه
سینی کابل عرض 10 سانتی متر 0.7 میلیمتر 2 متر 4 سانت 1.3 کیلوگرم 0.8 کیلوگرم
سینی کابل عرض 15 سانتی متر 0.8 میلیمتر 2 متر 4 سانت 1.8 کیلوگرم 1.2 کیلوگرم
سینی کابل عرض 20 سانتی متر 0.9 میلیمتر 2 متر 4 سانت 2.5 کیلوگرم 1.7 کیلوگرم
سینی کابل عرض 25 سانتی متر 1 میلیمتر 2 متر 5 سانت 3.3 کیلوگرم 2.3 کیلوگرم
سینی کابل عرض 30 سانتی متر 1.25 میلیمتر 2 متر 5 سانت 4.7 کیلوگرم 3.5 کیلوگرم
سینی کابل عرض 40 سانتی متر 1.5 میلیمتر 2 متر 6 سانت 6.8 کیلوگرم 5.3 کیلوگرم
سینی کابل عرض 50 سانتی متر 1.5 میلیمتر 2 متر 6 سانت 8.3 کیلوگرم 6.6 کیلوگرم
سینی کابل عرض 60 سانتی متر 2 میلیمتر 2 متر 8 سانت 13.7 کیلوگرم 10.5 کیلوگرم

 

سینی برق گالوانیزه

استاندارد تولید سینی کابل گالوانیزه سرد بر اساس استاندارد  DIN EN 10327 می باشد.

آیتم های مهم در انتخاب سینی کابل گالوانیزه سرد

  • عرض سینی کابل گالوانیزه به سانتیمتر یا میلیمتر
  • ارتفاع سینی کابل به سانتی متر یا میلیمتر
  • طول سینی کابل به متر
  • ضخامت ورق سینی کابل
  • ضخامت ورق درب سینی کابل
  • نوع پانچ دار یا بدون پانچ بودن سینی کابل
  • نوع گالوانیزه سرد یا گالوانیزه سرد

معمولا سینی کابل های گالوانیزه کاسپین در طول های 2 متر و 3 متر تولید و عرضه می گردد. زمانی که کابل هایی که قرار است توسط سینی کابل نگهداری شود دارای سردای کابل هستند از سینی کابل پانچ دار استفاده می شود که با دارا بودن سوراخ های متعدد در بدنه سینی باعث گردش هوا و خنک ماندن کابل ها می گردد.

جهت اتصالات سینی کابل گالوانیزه به همدیگر و سینی کشی کابل برق نیاز به اتصالات مختلفی می باشد که در زیر به برخی از اونها اشاره می شود. همچنین جهت نصب سینی کابل گالوانیزه از ساپورت های دیواری و آویز سقفی استفاده می شود که به وسیله آنها می توان سینی کابل گالوانیزه را به سقف یا دیوار نصب نمود.

اتصالات سینی کابل گالوانیزه

از مهمترین و پرمصرف ترین اتصالات سینی کابل گالوانیزه سرد می تواند به زانوی داخلی سینی ، زانوی خارجی سینی ، سه راهی سینی کابل ، چهارراهی سینی ، رابط سینی ، تبدیل سینی کابل ، تبدیل سینی به نردبان ، پیچ و مهره کله قارچی اشاره نمود.

جهت اطلاع از به روز ترین قیمت و شرایط تولید سینی کابل گالوانیزه سرد کاسپین می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

021-41805555

مقالات


اطلاعات تماس