پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۴۲

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

سینی برق فلزی

سینی برق فلزی

سینی برق فلزی

Steel electrical tray

سینی برق فلزی از ورق فلزی سرد یا گرم  تولید می شود ، که با توجه به مقاوم بودن در مقابل زنگ زدگی و رطوبت و همچنین محیط های شرجی گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در سیستم های برق کشی کارخانجات صنایع مختلف ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، و نیروگاهی و دارویی و شیمیایی می باشد.

جهت پانچ سینی برق فلزی از دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی با عرض دو متر استفاده و جهت خمکاری سینی برق از دستگاه نیمه اتوماتیک خم استفاده می شود. سینی برق های کاسپین پایپ پس از تولید به وسیله تسمه بر روی پالت های چوبی قابل حمل توسط لیفتراک نصب می گردد.

جهت تولید سینی برق فلزی از ورق فلزی گرم و یا ورق فلزی سرد در ضخامت های 0.8 میل الی 2.5 میلیمتر استفاده می شود . که در انواع پانچ دار و بدون پانچ تولید می گردد.

شرکت کاسپین پایپ تولید کننده انواع سینی برق های فلزی در سایزهای و ضخامت های مختلف ، توانایی تولید سینی برق را در ابعاد های مختلف و طبق نقشه سفارشی را نیز دارا می باشد.

سینی برق فلزی

نحوه انتخاب سینی برق فلزی

جهت انتخاب بهتر سینی برق فلزی می بایست حجم کلی برق ها مشخص گردد. مثلا جهت 7 عدد برقی که قطر هر کدام 2 سانتیمتر است و در کنار هم در کف سینی قرار می گیرد می توان از سینی برق با عرض 15 سانتیمتر یا عرض 20 سانتیمتر استفاده نمود.

سینی برق فلزی در عرض های 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 30 ، 40 ، 50 و 60 سانتیمتر و در ارتفاع های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 و 15 سانت و در شاخه های 2 و 3 متری تولید می گردد. معمولا می توان در سفارش سینی برق های درب دار جهت کاهش هزینه خرید ، درب سینی برق را از ورق نازک تر از خود سینی انتخاب نمود .

برای مثال در زمان سفارش سینی برق فلزی عرض 50 ضخامت 1.5 میلیمتر می توان درب را با ورق ضخامت 1.25 میلیمتر انتخاب شود. در سینی های درب دار می توان درب را به وسیله کلمپ کمربندی و یا پیچ و مهره به خود سینی محکم نمود.

جدول ابعاد و وزن سینی برق فلزی کاسپین
عرض سینی برق ضخامت ورق سینی برق طول سینی برق ارتفاع سینی برق وزن هر متر سینی برق وزن هر متر درب سینی برق
سینی برق عرض 10 سانتی متر 0.7 میلیمتر 2 متر 4 سانت 1.3 کیلوگرم 0.8 کیلوگرم
سینی برق عرض 15 سانتی متر 0.8 میلیمتر 2 متر 4 سانت 1.8 کیلوگرم 1.2 کیلوگرم
سینی برق عرض 20 سانتی متر 0.9 میلیمتر 2 متر 4 سانت 2.5 کیلوگرم 1.7 کیلوگرم
سینی برق عرض 25 سانتی متر 1 میلیمتر 2 متر 5 سانت 3.3 کیلوگرم 2.3 کیلوگرم
سینی برق عرض 30 سانتی متر 1.25 میلیمتر 2 متر 5 سانت 4.7 کیلوگرم 3.5 کیلوگرم
سینی برق عرض 40 سانتی متر 1.5 میلیمتر 2 متر 6 سانت 6.8 کیلوگرم 5.3 کیلوگرم
سینی برق عرض 50 سانتی متر 1.5 میلیمتر 2 متر 6 سانت 8.3 کیلوگرم 6.6 کیلوگرم
سینی برق عرض 60 سانتی متر 2 میلیمتر 2 متر 8 سانت 13.7 کیلوگرم 10.5 کیلوگرم

سینی برق فلزی

آیتم های مهم در انتخاب سینی برق

  • عرض سینی برق فلزی به سانتیمتر یا میلیمتر
  • ارتفاع سینی برق به سانتی متر یا میلیمتر
  • طول سینی برق به متر
  • ضخامت ورق سینی برق
  • ضخامت ورق درب سینی برق
  • نوع پانچ دار یا بدون پانچ بودن سینی برق
  • نوع فلزی سرد یا فلزی گرم

معمولا سینی برق های فلزی کاسپین در طول های 2 متر و 3 متر تولید و عرضه می گردد. زمانی که برق هایی که قرار است توسط سینی کابل نگهداری شود دارای گرمای برق هستند از سینی برق پانچ دار استفاده می شود که با دارا بودن سوراخ های متعدد در بدنه سینی باعث گردش هوا و خنک ماندن برق ها می گردد.

جهت اتصالات سینی برق فلزی به همدیگر و سینی کشی برق برق نیاز به اتصالات مختلفی می باشد که در زیر به برخی از اونها اشاره می شود. همچنین جهت نصب سینی برق فلزی از ساپورت های دیواری و آویز سقفی استفاده می شود که به وسیله آنها می توان سینی برق فلزی را به سقف یا دیوار نصب نمود.

اتصالات سینی برق فلزی

از مهمترین و پرمصرف ترین اتصالات سینی برق فلزی می تواند به زانوی داخلی سینی ، زانوی خارجی سینی ، سه راهی سینی برق ، چهارراهی سینی ، رابط سینی ، تبدیل سینی برق ، تبدیل سینی به نردبان ، پیچ و مهره کله قارچی اشاره نمود.

جهت اطلاع از به روز ترین قیمت و شرایط تولید سینی برق فلزی کاسپین می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

021-41805555

مقالات


اطلاعات تماس