پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۴۲

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

پایه دیواری سینی کابل؛ مشخصات و 4 مزیت مهم

پایه دیواری سینی کابل؛ مشخصات و 4 مزیت مهم

پایه دیواری سینی کابل جزو قطعات پشتیبانی و حمایت کننده سینی ها می باشد. این قطعات همانطور که از نام آن مشخص است بر روی سطوح دیواری نصب می‌شوند. در مواقعی که شما می خواهید پروژه نصب سینی کابل را از ناحیه دیوار مسیریابی و هدایت کنید از این قطعات استفاده می شود. معمولاً به عنوان براکت سینی کابل نیز از آنها یاد می شود.

این پایه ها به واسطه ساختار مستحکمی که دارند در فواصل مشخصی در سطح بستر های دیواری نصب می شوند. لذا می توانند یک سیستم پشتیبانی قوی، پایدار و بسیار ایمنی را ایجاد کنید. غالباً سیستم های ساپورت سینی کابل تنوع ساختاری بسیار بالایی دارند. ممکن است که این ساپورت ها به صورت دیواری مانند همین پایه دیواری سینی کابل و یا اینکه به صورت سقفی مانند انواع ساپورت آویز باشند.

هر دوی آنها یک هدف مشخصی را دنبال می‌کنند که آن تحمل بار سینی ها و کابل های درون آن می باشد. معمولاً ساپورت های آویز پیچیدگی بالاتری نسبت به ساپورت های دیواری دارند. اما در مجموع لازم است که اتصالات بسیار مقاومی را در هر شرایطی ایجاد کنیم. در این مقاله ضمن ارائه مشخصات پایه دیواری سینی کابل می خواهیم 4 مزیت مهم آنها را نیز ذکر کنیم. لذا برای خرید این پایه ها پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما مطالعه فرمایید.مشخصات پایه دیواری سینی کابل

 

مشخصات پایه دیواری سینی کابل

با توجه به آنکه سینی های کابل از لحاظ سایز متغیر می باشند حتما باید پایه دیواری سینی کابل نیز متناسب با سایز آن ها انتخاب شود. اگر دقت کرده باشید سطح مقطع سینی ها و یا همان عرض آنها متغیر است. برای حجم کابلهای کم از سینی های با عرض کمتر و برای پشتیبانی از کابل های با حجم زیاد غالباً از سینی هایی استفاده می‌شود که عرض و سطح مقطع بزرگتری دارند.

پایه ها نیز متناسب با ابعاد سینی ها می توانند از لحاظ طراحی نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشند. به همین دلیل موضوع سایز را همواره از اولویت های پروژه اجرای سینی کابل قلمداد کنید.

جنس و متریال ساخت پایه دیواری سینی کابل غالباً از جنس ورق های فولادی می باشد. این ورقه ها مقاومت ساختاری بالایی دارند و می توانند بهترین پشتیبانی و حمایت را از سینی ها به عمل آورند. در داخل یا قسمت سطح مقطع پایه دیواری سینی کابل غالباً در فواصل یکسان پانچ یا سوراخ هایی وجود دارد که در مواقعی ممکن است برای ایجاد پشتیبانی بیشتر به صورت مورب در داخل آخرین پانچ یا حفره که در لبه انتهای پایه قرار دارد از راد های گالوانیزه استفاده شود. در واقع این کار باعث می‌شود که سینی ها از روی پایه بر اثر لغزندگی دچار ریزش نشوند.

ضد زنگ بودن پایه دیواری سینی کابل

ضد زنگ بودن پایه دیواری سینی کابل

به جهت آنکه پایه دیواری سینی کابل ساخته شده از آلیاژ های فولادی و استیل می باشد. در نتیجه برای جلوگیری از بروز تخریب ساختاری شیمیایی یا همان زنگ زدگی، خوردگی و اکسیداسیون از پوشش های گالوانیزه گرم برای قطعات استفاده شده است. همان طور که می دانید این پوشش ها در حال حاضر جزو بهترین فرایندهایی است که بر روی سطوح فلزی خصوصاً قطعاتی که ساخته شده از فولاد می باشد انجام می شود.

در مجموع دو نوع فرایند گالوانیزه وجود دارد که در انواع گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد طبقه بندی می شود. همانطور که گفته شد پوشش دهی زینک مذاب یا گالوانیزه گرم بهترین تکنیک است و مقاومت آن نسبت به پوشش دهی گالوانیزه سرد بیشتر می باشد. پایه دیواری سینی کابل نیز با استفاده از زینک مذاب در دمای بالا مقاوم سازی شده است. لذا شما به راحتی می توانید حتی در محیط های بیرونی در مجاورت آب و هوای محیط از این قطعات استفاده کنید.

نصب و اتصال سریع ساپورت های دیواری

مهمترین مزیتی که پایه دیواری سینی کابل و یا همان ساپورت های دیواری دارند این است که در سریع‌ترین زمان شما می توانید چندین پایه دیواری را در فواصل یکسان نسبت به یکدیگر بر روی سطوح دیواری نصب کنید. معمولاً روند کار به این صورت است که با شناسایی نقاط سخت بتن در سطح دیوار با استفاده از پیچ های مخصوص این پایه ها به دیوار متصل می شوند.

نکته بسیار مهمی که در روند اتصال باید به آن توجه کنیم این است که فواصل میان هر دو پایه را در زمان نصب رعایت کنیم. معمولاً سینی هایی که ابعاد بزرگتری دارند به جهت حجم بالای کابل های آن وزن بیشتری دارند. در نتیجه شما باید فواصل نصب هر دو پایه دیواری سینی کابل را تا حد امکان کمتر انتخاب کنید تا سیستم پشتیبانی شما قوی تر و بهتر باشد.

تحمل بالای وزن سینی ها در یک بازه زمانی بلند مدت

با توجه به آنکه پایه دیواری سینی کابل ممکن است در یک مدت زمان طولانی روند پشتیبانی از سینی ها را دنبال کند بنابراین حتما باید از مقاومت ساختاری بالایی برخوردار باشند. چرا که اغلب پایه هایی که دارای ساختار ضعیف هستند ممکن است بر اثر اعمال نیروی وزن سینی ها و کابل ها دچار انحراف، خم شدگی و یا شکست ساختاری شوند. در ارتباط با پایه دیواری سینی های کابل به جهت آنکه از آلیاژهای فولادی ساخته شده اند این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

قیمت مناسب پایه دیواری سینی کابل

 قیمت مناسب پایه دیواری سینی کابل

یکی از رایج‌ترین اتصالات سازه ای و ساپورت سینی کابل دقیقا همین پایه ها هستند. لذا کلیه شرکت های تولید کننده با توجه به ساختار ساده ای که این قطعات دارند همواره شمار بالایی از آنها را تولید می‌کنند. به جهت حفظ رقابت در بازار معمولاً قیمت تمام شده این قطعات مقرون به صرفه خواهد بود. لذا شما می توانید با یک مدیریت بودجه ای صحیح متناسب با پروژه خود این قطعات را خریداری کنید.

خرید اتصالات سینی کابل از شرکت پترو کاسپین

طیف گسترده ای از انواع اتصالات سینی کابل با بالاترین کیفیت ساخت و همچنین قیمت مناسب برای ارائه به مشتریان شرکت پترو کاسپین آماده سازی شده اند. شما می توانید متناسب با نیاز پروژه هر کدام از این قطعات را در سایز بندی های مختلف خریداری کنید. جهت دریافت اطلاعات قیمتی و همچنین راهنمای خرید با کارشناسان شرکتن در تماس باشید

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


اطلاعات تماس