پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

فروش سینی کابل

فروش سینی کابل

فروش سینی کابل

سینی کابل چیست؟ شاید اولین نکته ای که با عنوان خرید سینی کابل به ذهن شما برسد این نکته باشد. شما میتوانید از سینی کابل برای انتقال، هدایت و همچنین محافظت از سیم و کابل برق استفاده کنید. به همراه فروش سینی کابل، از سبد کابل هم استفاده می شود. البته این بیشتر برای اتاق های معروف به اتاق سرور هستند.

آنچه که باید بدانید این است که سینی کابل ها با روکش فلز آهن بیشتر مورد استفاده هستند البته با روکش گالوانیزه هم میتوان آنها را خریداری کرد. سینی گالوانیزه سرد و همچنین سینی های گالوانیزه گرم هم بسیار مورد استفاده هستند. به طور کل میتوان فروش سینی کابل را در پنج مدل انجام داد که شامل موارد زیر می شوند:

  • سینی کابل گالوانیزه سرد
  • سینی کابل گالوانیزه گرم
  • سینی کابل رنگی
  • سینی کابل استیل
  • سینی کابل پلاستیکی

برای این که شما بتوانید بین دو سینی کابل اتصال برقرار کنید باید از رابط سینی کابل استفاده کنید. البته این تبدیل شدن در واقع در مسیر سینی کابل به دو مسیر از سه راهی سینی کابل استفاده خواهد کرد. برای اینکه بتوانید یک مسیر را به سه مسیر یا بیشتر متصل کنید نیز از سینی کابل استفاده می کنید.

لوازم جانبی همراه با سینی کابل کدامند؟

لوازم جانبی که همراه با فروش سینی کابل در اختیار شما قرار خواهند گرفت بسیار زیاد هستند. از جمله این موارد می توان به درب سینی کابل گالوانیزه، رابط سینی کابل گالوانیزه، ساپورت سینی کابل گالوانیزه، زانو سینی کابل گالوانیزه، سه راه سینی کابل گالوانیزه، چهار راه سینی کابل گالوانیزه و … اشاره کرد.

دقت داشته باشید که این لوازم جانبی حین فروش سینی کابل در اختیار شما قرار خواهند گرفت و البته که منظور از آن ها زیبایی و همچنین محافظت بیشتر از کابل های داخل سینی کابل است.

رابط هایی که در این زمینه به فروش می رسند.، وظیفه اتصال بین دو سینی کابل را برعهده دارند. ساپورت سینی کابل نیز برای نگهداری سینی کابل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم شما را با کاربردهای زانو سینی آشنا کنیم باید بگوییم که این لوازم جانبی در گوشه های دیوارهای جهت کج شدن مسیر سینی کابل مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در بخش بعدی فروش سینی کابل به معرفی سه راه سینی کابل خواهیم پرداخت. این تنها به سه راهی محدود نخواهند شد و شما حتی میتوانید از چهار راهی هم استفاده کنید. تبدیل سینی کابل در واقع برای ارتباط بین دو سینی کابل مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل ها معمولا ابعاد متفاوتی دارند. نردبان سینی کابل برای هدایت کابل ها از ارتفاعی به ارتفاع دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ساپورت سینی کابل هم زمان به فروش سینی کابل به شما ارائه خواهد شد. ابعاد این ساپورت می تواند متفاوت باشد و شما می توانید آن را با در نظر گرفتن ابعاد سینی کابل در نظر بگیرید. برخی مواقع ممکن است که انتخاب ساپورت سینی کابل همراه با ابعاد بزرگ تر باشد. شما همچنین می توانید فاصله این سینی را با توجه به آنچه که مورد نیاز شماست انتخاب کنید. ساپورت سینی کابل معمولا اگر از نوع سقفی باشد باید با اندازه ارتفاع آن نسبت به نیاز مصرف کننده در نظر گرفته شود و ساخته شود.

خرید سینی کابل

ویژگی های سینی کابل چیست؟

زمانی که شما میخواهید کار خرید و فروش سینی کابل را انجام دهید باید به ویژگی های مختلف آن ها توجه کنید. معمولا سیستم های سینی کابل اینطور هستند که برای پشتیبانی از کابل های برقی عایق بندی شده تولید می شوند. همچنین از آن ها برای توزیع برق و ارتباطات نیز استفاده خواهد شد.

امروزه سینی کابل به عنوان یک جایگزین برای سیستم های سیم کشی به میان آمده اند که از جمله کارهایی که انجام می دهند را می توان محدود به سیستم های سیم کشی باز و همچنین سیم های الکتریکی دانست. شما همچنین می توانید برای مدیریت کابل ها در ساخت و سازهای مختلف تجاری و صنعتی هم از سینی کابل استفاده کنید.

این موارد به ویژه در شرایطی که تغییرات در سیستم های سیم کشی ساختمان و یا بخش های دیگر می شوند نیز مفید خواهند بود. چرا که شما میتوانید از کابل های جدید به جای کشیدن آن ها از طریق لوله استفاده کنید. شما همچنین می توانید کار نصب را با گذاشتن آن ها در سینی انجام دهید. در واقع فروش سینی کابل به شما در ایمن ساختن خانه تان کمک خواهد کرد.

چرا فروش سینی کابل؟

یکی از روش هایی که شما میتوانید توسط آن از سیم های خود محافظت کنید استفاده از این سینی کابل هاست. همچنین به شما در انتقال کابل ها به حالت افقی و عمودی هم کمک خواهد کرد. سینی کابل گالوانیزه را هم میتوانید روی سقف نصب کنید و هم روی دیوار آن را نصب خواهید کرد. شما همچنین برای اینکه بتوانید به خوبی از آنها بهره مند شوید باید از ساپورت دیواری نیز استفاده کنید.

خمکاری سینی کابل

البته گفته می شود که کار نصب سینی کابل، سخت نیست و شما خودتان هم میتوانید آن را انجام دهید اما برای اینکه در این زمینه به صورت حرفه ای تر عمل کنید میتوانید از متخصصین کمک بگیرید. دقت داشته باشید که برخی از انواع نصب آن ها ممکن است که در کاربرد متفاوت باشند. شما باید بیشتر در سینی های کابل که روی دیوار به صورت عمودی نصب می شوند از درب سینی استفاده کنید.

برای ارتباط بین دو سینی کابل که به آنها نردبان کابل هم گفته می شود، میتوان از رایزر سینی کابل هم استفاده کرد. دقت داشته باشید که شکل ظاهری در این رایزر ها کاملا شبیه به زانویی سینی در کابل عمودی است.

در نهایت، می توان گفت که با توجه به اینکه محافظت از سیم ها و همچنین کابل کشی های مختلف در خانه و محل کار میتواند جز مهم ترین نکات باشد، اینکه شما از سینی کابل استفاده کنید بسیار مهم است. شرکت کاسپین پایپ در زمینه فروش سینی کابل فعالیت می کند که شما میتوانید راهنمایی های لازم را از این شرکت دریافت کنید.

پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش سینی کابل ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

تلفن تماس : 41805555-021

مقالات


اطلاعات تماس