پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۴۲

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

خاصیت پلیمر به کار رفته در سینی کابل pvc

خاصیت پلیمر به کار رفته در سینی کابل pvc

خاصیت پلیمر به کار رفته در سینی کابل pvc

pvc با نام کامل پلی وینیل کلراید، یک نوع رزین مصنوعی است که از فرآیند پلیمریزاسیون ونیل کلراید بدست می آید. بعد از پلی اتیلن و سایر مواد پلاستیکی، پلیمرهای pvc تنها موادی هستند که در طیف وسیعی از انواع تجهیزات پشتیبانی و حمایتی کابل برق و همین طور لوله برق pvc مورد استفاده قرار می گیرند. مواد پلیمری به کار رفته در سینی کابل pvc بسیار محکم و سبک و دارای ظاهری زیبا هستند که البته ممکن است در مواردی به شکل انعطاف پذیر نیز ساخته و تولید شوند.

برخی از مهمترین خواص پلی وینیل کلراید ها عبارتند از :

  • پی وی سی ها در مقایسه با بیش تر پلاستیک ها و پلیمرها، چگال تر هستند یعنی نسبت جرم به حجم آن ها بسیار بالاست لذا این تنها دلیل قدرت و استحکام مثال زدنی آن هاست.
  • به راحتی در دسترس هستند و صرفه ی اقتصادی خوبی دارند و از طرفی اغلب تولیدکنندگان برنامه های ویژه ای نسبت به طراحی سینی کابل pvc در اشکال متنوع دارند.
  • دارای مقاومت کششی فوق‌العاده بالایی هستند و می توانند وزن مجموعه ای گسترده از سیم ها و کابل ها را تحمل کنند.

سینی کابل pvc

ویژگی های منحصر به فرد سینی کابل pvc

سینی کابل pvc جزو آن دسته از تجهیزاتی محسوب می شود که می توان بسیار به ماندگاری و دوام آن امیدوار بود و همین طور سرمایه گذاری روی آن فوق‌العاده قابل اطمینان خواهد بود. فرمولاسیون آن به گونه ای تنظیم شده است که در برابر حرارت های بالا مانند آتش سوزی مقاوم بوده و به نوعی ماهیت خود را به یک ماده ی نسوز و ضد آتش تبدیل کرده اند.

اغلب کارخانجات صنعتی ممکن است محصولاتی را در چرخه ی تولید خود داشته باشند که مواد اولیه ی آن دارای ساختار شیمیایی باشد و به طور حتم این نوع فضا و محیط با تاثیر مستقیمی که روی وسایل و تجهیزات موجود می گذارند منجر به نابودی یا فرسودگی آن ها خواهند شد بنابراین لازم است نسبت به انتخاب نوع و جنس وسایل کمکی که در محل کار یا برخی شرکت ها استفاده می کنیم، نهایت دقت و ظرافت را داشته باشیم.

یکی از این تجهیزات سینی کابل pvc است که می تواند در فضاهای نامطلوب مانند مراکز تولید مواد خورنده و شیمیایی و همین طور محیط های مرطوب، ساختمان فیزیکی خود را حفظ کند و درواقع در آن محیط دچار واکنش نشود. همین ویژگی‌های شگفت انگیز باعث شده است تا دیگر نیازی به تعویض های مکرر قطعات پشتیبانی کابل نداشته باشیم و عملاً با یک بار نصب، طول عمر بسیار بالایی را تجربه کنیم.

مواد pvc به دلیل نوع پلیمری که در ساخت آن ها استفاده شده است سازگاری فوق العاده ای با محیط زیست دارند و می توان گفت از لحاظ فیزیکی و شیمیایی به صورت 100 درصد قابل بازیافت هستند.

سینی کابل pvc در طول ساخت خود به انرژی کم تری نسبت به سینی های فلزی احتیاج دارد و همین امر منجر به توجه ویژه تولید کنندگان به این متریال خاص شده است.

سینی کابل pvc

سینی کابل pvc در چه مناطقی قابلیت نصب دارند؟

سینی کابل pvc در بسیاری از مناطق از جمله پروژه های عمرانی و صنعتی و همین طور در محیط های تجاری کاربردهای فراوانی دارند. محیط های مرطوب ، بنادر، تأسیسات دریایی ، ایستگاه های تصفیه ، کارخانجات تولید آب معدنی ، و استخرهای شنا و دیگر مناطقی که به نوعی با مایعات سر و کار دارند، سینی کابل pvc بهترین انتخاب خواهد بود.

مراکز صنعتی مانند کارخانجات تولید مواد شیمیایی یا پتروشیمی ، صنایع کاغذ سازی ، فرآوری مواد غذایی و از این قبیل سازمان ها که نشان می دهد سینی کابل pvc با چه قدرتی با صنعت گره خورده است.

محیط های تجاری نیز از آن بخش هایی است که به وفور از سینی کابل pvc استفاده می کنند مانند پارکینگ ها، پاساژها ، مراکز خرید و همین طور محل هایی که مخصوص ذخیره سازی اجناس هستند.

این جنس از سینی ها را همچنین می توان در داخل و خارج منزل نیز به کار برد لذا مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد آب بودن آن ها باعث شده است تا محبوبیت آن ها در بین سایر قطعات پشتیبانی کابل دوچندان شود.

سهولت در نصب سینی کابل pvc

یکی از مواردی که همواره باید در تهیه ی هر نوع قطعه ای در نظر بگیریم، حمل و نقل آسان و همین طور وزن کم آن هاست. این مزیت باعث می شود تا جابه جایی قطعات به آسانی صورت گرفته و در عین حال پروسه نصب و اتمام پروژه نیز تسریع شود.

سینی کابل pvc نیز به واسطه ی سبک بودن و در مقابل استحکام بالا، یک ساختار ویژه را برای خود مهیا کرده است لذا اغلب سازمان ها و مراکز صنعتی ترجیح می دهند تا سینی هایی را برای پشتیبانی کابل های خود انتخاب کنند که هزینه های تعمیر و نگهداری برای آن ها به حداقل برسد و همین طور امکان حذف و یا جایگزینی آن ها با سینی های جدید، با توجه به نصب راحتی که دارند، فراهم شود.

سینی کابل pvc

اهمیت نارسانا بودن در بین قطعات پشتیبانی و حمایتی کابل

همان طور که می دانید جریان الکتریسیته برق یک انرژی حیاتی و اساسی در پیشبرد اهداف شرکت ها و سازمان های مختلف محصوب می شود و در عین حال که می تواند کاربردی باشد، لازم است تا یکسری ضوابط و اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های خاصی را جهت جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی اعمال کنیم.

یکی از آن اقدامات انتخاب سینی کابل pvc است. این جنس از سینی کابل به واسطه ی نوع پلیمری که در ساخت آن استفاده شده، کاملاً نارسانا بوده و هیچگونه جریان برقی را از خود عبور نمی دهد. مزیت آن در این است اگر در مسیر کابل کشی هر کدام از سیم ها دچار آسیب شوند و تحت هر شرایطی رشته های سیم با سینی کابل تماس پیدا کند، به جهت نارسانا بودن سینی هیچ خطری مجموعه ی شما را تهدید نمی کند بنابراین انتخاب سینی کابل pvc به عنوان یک قطعه ی کاملاً ایمن می تواند پشتیبان خوبی برای کابل های شما باشد.

جهت مشاوره و خرید سینی کابل pvc می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

تماس جهت مشاوره و خرید سینی کابل پی وی سی  : ۰۲۱۴۱۸۰۵۵۵۵

 

مقالات


اطلاعات تماس