پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • info@pcp.ir
  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۴۲

پتروکاسپین سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل

  • ۰۲۱-۸۸۳۲۸۸۶۲ | ۰۲۱-۴۱۸۰۵۵۵۵

براکت سینی کابل و کاربرد های آن

براکت سینی کابل و کاربرد های آن

براکت سینی کابل و کاربرد های آن

افرادی که در زمینه پوشش دهی کابل های برق فعالیت می کنند، با انواع متعلقات مورد نیاز برای پوشش دهی آشنا هستند. براکت سینی کابل یکی از متعلقاتی است که در زمان نصب سینی های کابل و نردبان های کابل مورد استفاده قرار می گیرد. اما بسیاری از مردم عادی نسبت به شناخت این تجهیزات اطلاعاتی ندارند.

ما قصد دارید در این مطلب اطلاعات لازم را در مورد براکت سینی کابل به شما ارائه دهیم. تا علاوه بر آشنایی با این متعلقات، از کاربرد آنها نیز مطلع شوند. بدون شک براکت ها برای نصب نردبان کابل و سینی کابل بسیار پر کاربرد خواهند بود.

براکت سینی کابل از جمله بهترین و مناسب ترین نگهدارنده هایی به شمار می رود که به دلیل داشتن مزیت فوق العاده بالا، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر منجر شده است تا تولید این محصول رونق یافته و با کیفیت و تنوع بالایی وارد بازار شوند.

از جمله مهمترین ویژگی هایی که میتوانیم برای انواع مختلف براکت سینی کابل بیان نماییم، داشتن مقاومت بالا، عدم تغییر شکل ظاهری براکت ها و امکان افزودن کابل و سیم های بیشتر، می باشد. این محصولات به دلیل داشتن ویژگی هایی که بیان نمودیم بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوبیت یافته اند.

براکت سینی کابل

کارایی و کاربرد براکت سینی کابل چیست؟

ساختمان های بزرگ مسکونی و صنعتی همیشه با این مسئله درگیر هستند که ممکن است به تجهیزات برقی آنها صدمه ای وارد شود. زیرا کابل ها و سیم های برق برای انتقال از محیطی به محیط دیگر، مسافت زیادی را طی می کنند. بدون این که پوششی داشته باشند.

این مسئله نه تنها ممکن است برای کابل ها و سیم ها خطراتی به همراه داشته باشد، بلکه می تواند خطرات جانی برای افرادی که در چنین محیط هایی زندگی و کار می کنند نیز به همراه داشته باشد. از این رو لازم است با استفاده از سینی کابل برق یا نردبان کابل، اقدام به پوشش دهی کابل و سیم نمود.

یکی از تجهیزاتی که برای انجام پوشش دهی بسیار لازم است، براکت سینی کابل می باشد. این براکت ها به نوعی نگهدارنده های سینی های کابل به شمار می روند. زمانی که می خواهیم سینی های کابل را از مسیر های مختلف همچون دیوار و سقف عبور دهیم، نیاز به برخی نگهدارنده ها خواهیم داشت.

سیم ها و کابل های برق و هر نوع لوازم الکترونیکی دیگر، از حساسیت بالایی برخوردار هستند. ممکن است هر عاملی سیم ها و کابل ها را به خطر اندازد. یک خراش، آسیب یا … می تواند تمام سیستم ساختمان را دچار مخاطره نماید. پس با استفاده از براکت سینی کابل می توان کابل ها را از خطر محفوظ نگه داشت.

در صورتی که کابل ها و سیم های برق در شرایط مطلوبی مورد محافظت قرار گیرند، می توانند از طول عمر بیشتری برخوردار شوند. از آسیب های جدی دور شده و خطرات احتمالی در محیط را به حداقل برسانند. علاوه بر براکت سینی کابل متعلقات دیگری نیز برای نصب سینی های کابل استفاده می شود.

هر یک از این متعلقات دارای کاربرد و مزیت مخصوص به خود هستند. پس لازم است حتما در زمان نصب و پوشش سیم ها و کابل ها به استفاده از این متعلقات توجه داشته باشیم.

براکت سینی کابل

انواع براکت سینی کابل کدامند؟

براکت ها در اصل سینی های کابلی مشبکی هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل های به کار رفته در ساختمان ها و بخش های مختلف، استفاده می شوند. این براکت ها را می توانیم نوعی از سینی های پوشش دهنده به شمار آوریم. زیرا در کنار سینی کابل قرار گرفته و وظیفه حفاظت از سیم ها و کابل ها را بر عهده دارند.

براکت سینی تنها در این زمینه کاربرد ندارد بلکه از این متعلقات برای جدا سازی کابل ها نیز استفاده می شود. زمانی که سیم ها و کابل ها برای مدت طولانی در کنار هم قرار می گیرند، این مسئله می تواند مشکلاتی را به بار آورد.

پس برای این که خطرات احتمالی را از سیم ها و کابل ها دور کنیم، از براکت سینی کابل استفاده می کنیم. با استفاده از این تجهیزات می توانیم شرایط ایمنی کابل ها و سیم ها را افزایش دهیم. براکت هایی که محافظ کابل و سیم هستند در دو نمونه کلی تولید و به بازار عرضه می شوند.

  • محافظ های کابلی پی وی سی
  • محافظ های کابلی فلزی

این نمونه از براکت های تولیدی دارای اندازه ها و سایز های مختلفی می باشند. که بسته به نیاز محیط باید اقدام به استفاده از آنها نمود.

براکت سینی کابل

مزایای استفاده از براکت سینی برای پوشش دهی

تمام براکت سینی های کابل که برای پوشش دهی استفاده می شوند دارای مزایای زیادی هستند. از جمله مهمترین مزایایی که می توانیم برای استفاده از براکت ها بیان نماییم، مقاومت بالا در برابر ضربه های احتمالی، صرفه جویی در هزینه و زمان برای دسته بندی کابل ها و سیم ها، تحمل وزن کابل ها، سهولت در راه اندازی و نصب، راحت تر شدن مسیر کابل های سیم کشی و حفاظت از کابل ها و سیم ها در محیط های مرطوب برای افزایش عمر آنها می باشد.

انواع قطعات مورد نیاز برای نصب سینی کابل

مسلما هر قطعه ای برای نصب سینی های کابل لازم و ضروری است. اما برخی از این قطعات همچون براکت سینی کابل می تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. علاوه بر براکت های سینی کابل، از قطعات دیگر نیز برای نصب سینی و نردبان کابل استفاده می شود.

از جمله ساپورت ها، درب، زانوی متحرک داخلی، تبدیل، سه راهی، زانوی داخلی ثابت، درپوش زانویی متحرک خارجی، زانوی داخلی متحرک، درب زانوی داخلی، درب زانوی دوبل 45، درب زانوی، درب تبدیل، رابط، درپوش زانوی داخلی متحرک و …

اما از میان تمامی این قطعات براکت سینی کابل به دلیل داشتن مقاومت بالا، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. از این رو افرادی که در زمینه نصب سینی هایی کابل فعالیت می کنند، ترجیح می دهند از این قطعات برای نگهداری و محافظت بیشتر کابل ها استفاده کنند.

این براکت ها در ابعاد 3 متری و 2 متری با روش آبکاری گرم تولید می شوند. با این که قیمت براکت ها مناسب است، اما برخی از شرکت های خاص هزینه کمتری برای ارائه این محصول در نظر می گیرند.

پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش براکت سینی کابل ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

تلفن تماس : 41805555-021

مقالات


اطلاعات تماس